Bij de algemene ledenvergadering bleek al wel; we zijn dringend op zoek naar leden die iets willen oppakken om te doen voor de vereniging. Een vereniging is niets zonder zijn leden dus dit is zeker wel een zorgwekkend punt en we hopen dan ook dat er in de toekomst leden zullen zijn die deze dingen dan ook gaan oppakken. Om het goede voorbeeld te geven en om ook gelijk maar met iets leuks te beginnen, willen wij ons bij deze voorstellen als de eindfeestcommissie van dit jaar!

Wie zijn wij?

De eindfeestcommissie bestaat uit een groep van vier leden, namelijk; Hendi de Greef, Tessa van den Pol, Renske Hardeman en Martine Leijenhorst. We spelen op dit moment samen met elkaar in Dames 1.

Waarom?

De reden dat we hebben gekozen om het eindfeest te organiseren is dat het laatste eindfeest al wel weer een tijdje geleden is en dat is jammer. Het eindfeest zou een jaarlijkse afsluiting van het seizoen moeten zijn, iets wat de leden dichterbij elkaar brengt en sfeer binnen de vereniging brengt! Ook zeker de oproep vanuit het bestuur dat er dringend hulp nodig is, is een reden geweest dat wij uiteindelijk hebben besloten om deze taak op ons te nemen. De taak van coördinator Algemene Zaken is dan wel nog niet ingevuld, maar het is wel een lichtere taak geworden dit seizoen. Veel handen maken licht werk!

Wat gaan we nou doen?

Nou wat natuurlijk al duidelijk is, is dat wij het eindfeest gaan organiseren. Dit houdt in dat wij een datum zullen prikken en de activiteiten voor die datum zullen regelen. Klinkt simpel, kan ook simpel zijn maar er komt wel meer bij kijken. We zijn heel dankbaar voor het budget dat vanuit de vereniging beschikbaar wordt gesteld om het eindfeest te organiseren maar om de activiteiten nóg leuker en nóg uitgebreider te kunnen maken, gaan wij ons best doen om geld in te zamelen.

Dus dat betekent dat gedurende het jaar jullie verscheidende malen van ons zullen horen. Sterker nog, de eerste keer is al geweest! Afgelopen zaterdag hebben wij namelijk de allereerste (gesponsorde) loterij gehouden in De Camp (met groot succes overigens)! Voor deze loterij proberen wij elke keer weer mooie prijzen te regelen bij sponsoren. Op elke zaterdag dat er een thuiswedstrijd is van Heren 1 en(/of) Dames 1 wordt er een loterij gehouden. De loten kosten slechts €1,- per stuk en daarmee steun je de vereniging al gelijk! Daarbij zal je zelf natuurlijk aan het eind van het jaar zien waar het allemaal goed voor is geweest, want je komt natuurlijk ook gewoon naar het eindfeest!

In de toekomst zullen er misschien nog wel dus meer activiteiten van ons komen, maar voor nu zullen we even de data doorgeven van de loterijen die dit jaar nog zullen volgen:

o 18 oktober 2014

o 8 november 2014

o 22 november 2014

o 6 december 2014

o 10 januari 2015

o 24 januari 2015

o 14 februari 2015

o 7 maart 2015

o 28 maart 2015

o 11 april 2015

 

Onze hoop voor in de toekomst?

Naast het feit dat we natuurlijk hopen dat we dit jaar een succesvol en vooral leuk eindfeest kunnen creëren, hopen we ook dat dit andere leden stimuleert om in de toekomst ook taken op zich te nemen voor de vereniging. Er zijn nog geen garanties voor wat er volgend jaar gebeurd, dus als jij denkt ‘Hé het lijkt mij ook wel leuk om het eindfeest een keer te organiseren’, help dan vooral dit jaar mee en probeer het volgend jaar zelf met een groep!

We hopen in ieder geval zo veel mogelijk mensen bij de eerst volgende loterij weer te zien!

 

Met vriendelijke groet,

Names de eindfeestcommissie,

Hendi De Greef

Tessa van den Pol

Renske Hardeman

Martine Leijenhorst

rssfeedtwitterfacebook

Sponsor Dames 1

Sponsor Heren 1

Sponsoren

Lammert Wilbrink EWIJK_Logo-PC facebook 360 x 180Geijtenbeekde BartjumbodigishopSportshop Woudenberg Makelaardij WoudenbergStuurman