Thuislocatie: Sporthal De Camp, Bosrand 15-17, 3931 AP, Woudenberg info@volleybalwoudenberg.nl

Nieuws

Vrijwilligersproject: coördinator of commissie sponsoring

We zijn op zoek naar iemand of meerdere mensen die het leuk vinden om onze sponsoren betrokken blij en gelukkig te houden. De afgelopen jaren hebben we een mooie groep van ongeveer 45 trouwe sponsoren opgebouwd. Samen betalen ze een groot deel van onze jaarlijkse kosten. Reden genoeg om heel zuinig op hen te zijn. Daar richten we ons voornamelijk op. Natuurlijk zijn nieuwe sponsoren altijd welkom, maar je hoeft er niet actief naar op zoek. 

We willen onze sponsoren de aandacht geven die ze verdienen. En daar hebben we hulp voor nodig. Je mag deze taak natuurlijk in je eentje op je nemen, maar we vinden het ook een goed idee om hier een commissie van te maken – waarin je het met 2, 3, 4 mensen oppakt. Dat maakt het leuker en het kost iedereen minder tijd – want dat hebben we immers nooit genoeg.

Wat ga je doen?

  • Contact onderhouden met onze sponsoren
  • Checken of sponsorcontracten nog kloppen: wat staat erin en wanneer lopen ze af?
  • 2 x per jaar aanwezig vergadering met het hele bestuur van de vereniging
  • Waar nodig contact houden met het bestuur
  • Samen met de penningmeester: de jaarlijkse factuur versturen van de sponsorbijdragen
  • Samen met de activiteitencommissie: twee keer per jaar een bijeenkomst organiseren voor de sponsoren. Een van deze activiteiten is een clinic met afwisselend Heren1 en Dames 1.

Wie zoeken we?
We zoeken iemand die het leuk vindt om onze sponsoren betrokken te houden bij de vereniging, iemand die commerciële en salesgerichte activiteiten leuk vindt en  die graag contact houdt met lokale ondernemers. Het makkelijkst is het als je (of een van je commissiegenoten) redelijk flexibel is qua agenda, zodat je soms ook overdag contact kunt zoeken met sponsoren.

Online pubquiz

Leuk nieuws: de dames van onze activiteitencommissie, Gerdine en Dimphany, gaan voor alle senioren- en recreantenteams een digitale pubquiz organiseren op woensdagavond 9 december. Superleuk toch, in deze gekke tijden? Lijkt het je leuk om mee te doen?

Starttijd: 20:00, aanvangstijd 19:50.
Aanmelden kan bij Gerdine (gerdine2010@live.nl); mail haar je teamnaam (maximaal 4 personen per team) en het e-mailadres van de teamcaptain. Hij of zij zal t.z.t. de link naar de quiz ontvangen.

Nieuwe mogelijkheden n.a.v. persconferentie

Beste volleybalvrienden en – vriendinnen,

Net als wij hebben jullie ongetwijfeld met belangstelling naar de persconferentie van vanavond gekeken en geluisterd. Voor wat betreft het binnensporten wordt de ruimte voor senioren weer opgerekt naar maximaal vier personen (op anderhalve meter afstand). Alle overige maatregelen, jullie kunnen ze wel dromen denken we, blijven gehandhaafd: geen competitie, geen publiek bij de trainingen, onze spelregels rond het gebruik van mondkapjes, thuis omkleden en douchen etc..

Als Dagelijks Bestuur willen, nu de cijfers er beter voor staan, de ruimte geven om vanuit de seniore teams telkens met vier personen (met de trainer op gepaste afstand) te gaan trainen. Dat is verre van ideaal, maar degenen die dat willen geven we er graag weer de ruimte voor. Uiteraard staat het spelers en trainers vrij om aan te geven dat ze dit niet zien zitten! Daar hebben we dan alle begrip voor.

We hebben de TC gevraagd om e.e.a. verder in overleg met de betreffende trainers te (laten) organiseren. Ze doen dat namens het Dagelijks Bestuur, dus hou je s.v.p. aan alle eerder genoemde regels en de afspraken die met en door de TC met jullie worden gemaakt. Het streven is om e.e.a. zo te regelen dat er vanaf dinsdag 24 november 2020 op deze manier weer getraind kan worden door onze seniore leden.

We hopen jullie hiermee voor dit moment voldoende geïnformeerd te hebben.

Met een sportieve groet, ook namens Astrid en Imke,

Jos van der Lee

Volleybalvriendenboek

Je eigen teamgenoten, die leer je snel genoeg kennen. In het veld en tijdens de gezelligheid in De Camp kom je steeds meer over elkaar te weten. Om ook eens wat meer te weten te komen van andere teams, hebben we het volleybalvriendenboek in het leven geroepen. De eerste pagina’s zijn gevuld, de eerste digitale boekjes doorgegeven…

Nieuwe coördinator mini’s

Wij zijn heel blij jullie te kunnen melden dat wij een nieuwe coördinator voor de mini’s hebben gevonden in de persoon van Ilse Way. Ilse stelt zichzelf kort voor: 

Hallo allemaal,

Ik ben Ilse Way, moeder van Jess (mini’s). Ik zal de komende periode het stokje als coördinator van Irene/Jayne overnemen. Ik heb zelf vroeger altijd met veel plezier bij de vereniging gevolleybald en het is mooi om te zien hoe de vereniging blijft groeien. Ik kijk er naar uit om meer betrokken te zijn achter de schermen en mee te denken waar nodig is.

Groetjes Ilse Way

Ilse; ontzettend fijn dat je dit op wil pakken. Heel veel succes met je taken en hopelijk tot snel in Sporthal De Camp. 

Opbrengst Rabo Clubsupport

Donderdagavond vond er een online bijeenkomst plaats voor alle verenigingen die deelnamen aan Rabo Clubsupport: in de Gelderse Vallei zijn dit jaar 20.295 stemmen uitgebracht op 238 lokale verenigingen en stichtingen, waaronder onze volleybalvereniging. Heb jij op ons gestemd? Enorm bedankt; samen hebben we een bedrag van € 985,17 bij elkaar weten te brengen!

Persconferentie: nieuwe coronamaatregelen

Beste volleybalvrienden en -vriendinnen,
 
Ongetwijfeld hebben jullie net als ons als Dagelijks Bestuur eerder vanavond naar de persconferentie gekeken. Ondanks wat positieve ontwikkelingen in de besmettingscijfers hebben we een nieuwe verscherping van de maatregelen mee gekregen. Zoals het er nu naar uit ziet is het niet nodig om ons eerdere besluit te herzien: zonder tegenbericht kan onze jeugd gewoon blijven trainen! Voor onze seniore leden opnieuw geen goed nieuws, terwijl we weten hoe het volleyballen door hen wordt gemist. Helaas zullen we nog een tijdje door de zure appel heen moeten bijten en is het, denken wij, niet realistisch om te verwachten dat we dit jaar nog een complete herstart gaan beleven. Echter, laten we hopen op positieve ontwikkelingen in de komende weken met daarna uitzicht op een Kerst die we dan alsnog met (een veel van) onze dierbaren kunnen vieren. Ik sluit graag af met de slotopmerking van onze minister-president: laten we de komende tijd een beetje extra op elkaar letten! Stay safe; we hopen jullie snel weer te kunnen ontmoeten in Sporthal de Camp!
 
Met een sportieve groet, ook namens Astid en Imke,
 
Jos van der Lee

Versterking PR-team

Sinds kort is het PR-team weer uitgebreid – en verjongd, haha! Wij zijn heel blij met Sanne van der Lee en haar leuke, nieuwe PR-ideeën. Helaas blijven deze vanwege corona nog even op de plank liggen, maar jullie gaan Sanne vanzelf weer in haar PR-rol zien zodra het mag…

Sponsorcontract met Focus4U verlengd!

Nadat aan het einde van het vorige seizoen de situatie rond Heren 1 volledig veranderde, zijn we ook het gesprek aangegaan met sponsor Focus4U in de persoon van Johan Jansen. Het contract moest worden aangepast aan de nieuwe situatie en er bleek een investering in nieuwe kleding nodig te zijn. Om die reden moesten we ook meteen het gesprek aangaan over een eventueel verlenging van het sponsorcontract dat dit seizoen nog door loopt. We zijn erg blij om te melden dat Johan bereid was tot die verlenging. Dat betekent dat Focus4U nog vier seizoenen op de kleding van Heren 1 zichtbaar zal zijn. Onze dank aan deze sponsor die onze vereniging al zo lang steunt! Het eerste contract werd namelijk in november 2012 al getekend. Met deze nieuwe verlenging komen we in totaal op een periode van 12 jaar. Dank voor je steun en de bereidheid tot deze verlenging Johan!

Onze sponsoren: